logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زنجان:

وحدت بین مسلمانان کابوسی برای دشمنان است

-وحدت-بین-مسلمانان-کابوسی-برای-دشمنان-است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز رژیم صهیونیستی اگر رو به افول است نتیجه اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی است و این یکپارچگی بین مسلمانان کابوسی برای دشمنان شده است.

حجت‌‍‌‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیداری که با اهل سنت داخل کشور داشتند مطالب مهم و پرباری را بیان فرمودند که این نشان‌دهنده مسیری برای رسیدن به تعالی است اظهار کرد: اگر به این جهت‌دهی توجه کنیم به هدف اصلی و نهایی رسیده‌ایم و رهبر انقلاب در سخنرانی خود از واژه‌هایی مانند «امت اسلامی» استفاده کرده‌اند که این مهم تکیه به اسلام دارد.

بیشتر بخوانید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: مسلمانان در تمام نقاط جهان وجود دارند و در واقع این مرزهای جغرافیایی است که آن‌ها را از هم جدا کرده و زمانی که مسلمانی را یک حقیقت بدانیم و دنبال آن را بگیریم مسلماً هیچ مرزی نمی‌تواند مانع رسیدن به هدف عالی در جامعه شود.  

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به نکات دیگر نیز تأکید داشتند و در فرمایشات خود نیز به آن اشاره کردند این است که اهل تشیع و سنت در نمازهای جماعت مخصوصاً نماز جمعه از واژه «امت اسلام» استفاده کنند، اضافه کرد: تکرار باعث می‌شود این کلمه تا ملکه ذهن‌ها شود و هر آنچه که مدام تکرار شود در جامعه گیرایی زیادی خواهد داشت.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مسلماً در جامعه‌ عده‌ای خواص از اهل تشیع و سنت هستند که ندانسته وحدت و یکپارچگی را در جامعه مخدوش می‌کنند و اگر بخواهیم عوام را نسبت به این موضوع آگاه کنیم همه مردم در یک راستا حفظ، انسجام، اتحاد و همدلی حرکت خواهند کرد.

 بیگدلی عنوان کرد: زمانی که کلمات را از دیدگاه رهبر انقلاب می‌بینیم به یک راهبرد قرآنی می‌رسیم که عمل به آن لازم بوده و آن ریسمان الهی است که در واقع نقشه‌راهی برای سعادت بشر و مانع بزرگی برای نفوذ شیاطین در جامعه است.   

وی ابراز کرد: دشمنان داخلی و خارجی امت اسلام  با تفرقه زندگی، ادامه حیات داده‌ و رشد یافته‌اند و چون مسلط به امور هرج و مرج در جامعه هستند جامعه اسلامی را به تفرقه هدایت می‌کنند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: اگر نقشه راه به خوبی درک و عمل شود مسلماً گمراهی‌هایی که در مسیر توسط دشمنان به وجود آمده مانع از رسیدن به هدف می‌شود.

 بیگدلی تصریح کرد: باید دقت کرد هر کجا از وحدت استفاده شده پیروزی حتمی بوده چنانچه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نتیجه مقاومت و ایستادگی با اتحاد و همبستگی تحقق یافت و در طول جنگ اهل کتاب همه با هم متحد شدند و به پیروزی رسیدند.  

وی ادامه داد: در بحث دفاع از حرم نیز تمام جامعه اعم از شیعه، سنی، کرد، لر و بلوچ در کنار هم باعث تحقق پیروزی، وحدت در جامعه شده و مانع بزرگی در برابر گروه‌هایی چون داعش شدند. 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: امروز رژیم صهیونیستی اگر رو به افول است نتیجه اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی است و این اتحاد بین مسلمانان کابوس دشمنان است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر